Firmy roznoszące ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe

W dzisiejszych czasach dotarcie do jak największej liczby klientów jest jednym z najważniejszych zadań działań marketingowych. Sposobów na to jest wiele. Jednym z najpopularniejszych jest produkcja i dystrybucja ulotek. Ulotki nadają się doskonale do marketingu nie tylko ze względu na fakt, że łatwo i szybko można je rozdystrybuować wśród potencjalnych klientów, ale jednocześnie można umieścić na nich reklamę w rozbudowanej formie – to znaczy zawierającej znacznie więcej treści aniżeli tylko logo lub hasło reklamowe. Na ulotce zawarty jest nierzadko pełny opis oferty usług danej firmy.

Z tego powodu firmy roznoszące ulotki reklamowe występują w Polsce coraz liczniej. Działają one na dwa podstawowe sposoby. Pierwszym i najpopularniejszym z nich jest zatrudnianie pracowników rozdających takie ulotki w miejscach uczęszczanych przez dużą liczbę ludzi, np. centrach handlowych, skrzyżowaniach ruchliwych ulic, okolicach dworców i przystanków, itp. W ten sposób ulotki reklamowe wraz z zawartą w nich treścią o charakterze marketingowym trafiają bezpośrednio do rąk potencjalnych odbiorców usług.

Drugą metodą, również często wykorzystywaną, jest roznoszenie ulotek na osiedlach mieszkalnych, poprzez umieszczanie ich w skrzynkach na listy lub specjalnie do tego przeznaczonych koszykach. Metoda ta jest również skuteczna, jednakże ma dwie podstawowe wady. Po pierwsze obecnie w większości bloków mieszkalnych zainstalowane są domofony, powodujące, że osoba obca nie może dostać się do środka lub ma z tym duży problem. Drugim mankamentem jest brak kontroli nad liczbą faktycznie przeczytanych, a więc prawidłowo wykorzystanych, z punktu widzenia reklamodawcy, ulotek.

Firmy dystrybuujące Ulotki reklamowe mogą specjalizować się w tej jednej działalności, lub też prowadzić wiele rozmaitych czynności związanych z marketingiem. Reklamodawcy mogą też posiadać własne zespoły lub grupy wyspecjalizowane w dystrybucji materiałów propagandowych, bez konieczności zatrudniania firmy z zewnątrz. Każdy rodzaj i forma działania jest skuteczna w rozmaitych okolicznościach. Wybór taktyki należy do reklamodawców.

Tagi: , ,

© 2016 Phpnuke.pl